Eurokozijn
5 8.2 10 5
8,2
Prijs/kwaliteit
8.4
Service
8.6
Afspraken
7.6
« terug naar overzichtspagina

Eurokozijn

Trawlerkade 18
1976 BC IJmuiden

Ervaringen en beoordelingen

Uitgevoerd op 06-11-18 door:

Eurokozijn

8.7 10
8,7

Nieuwe kozijnen

Voortreffelijk resultaat.

Aanbeveling:
Wij hadden bij contact met adviseur en het bedrijf al heel goed gevoel, dit werd nog eens overtroffen door de monteurs , wat een vriendelijke nette vakmensen zijn dit , van begin tot eind hebben zij uitstraling alles onder controle en dat was het.

Uitgevoerd op 02-11-18 door:

Eurokozijn

9.3 10
9,3

Nieuwe kozijnen

Al met al is eurokozijn prima.

Aanbeveling:
Na 3 geleden boven de kozijnen vervangen te hebben, hebben we voor beneden weer eurokozijn ingeschakeld. Omdat we de vorige keer erg tevreden waren. Nu 2 kozijnen + achterdeur met toebehoren vervangen en ook nu is er niets op aan te merken. Het begint bij de adviseur deze is vriendelijk en duidelijk en neemt de tijd. Dan komt offerte dit is ook allemaal prima en correct geregeld.
Dan komen de monteurs daar is helemaal niets op aan te merken. Deze zijn erg vriendelijk en werken vlot, netjes en aan het eind van de dag is alles netjes opgeruimd.

Uitgevoerd op 11-06-18 door:

Eurokozijn

4.7 10
4,7

Nieuwe kozijnen

Waardeloze nazorg en service

Aanbeveling:
De technische kwaliteit van de kozijnen is prima. De sales-afdeling is een goed ge-oliede machine. Maar als het aankomt op service, nazorg en klanttevredenheid kom ik eigenlijk niet verder dan een 1. We hadden twee geschillen; 1 over de kleur van de afwerklatten die achteraf blijkt maar in twee kleuren leverbaar zijn en niet in de kleur van het kozijn. Ander geschil ging over beschadiging en vuil aan het kozijn. Eurkozijn reageert slecht op klachten, is onbetrouwbaar in het standpunt dat ze inneemt (wijzigt nogal eens), komt haar eigen afspraken niet na en toont geen enkele vorm van begrip. Wij hebben onze rechtsbijstand moeten inschakelen om te kunnen afdwingen dat iemand langskomt om de beschadigingen te herstellen. Uiteindelijk is dat met hangen en wurgen gelukt. Over het kleurverschil zijn we nooit tot een oplossing gekomen en dat gaan we zelf maar overschilderen.

Kortom: Eurokozijn wil vooral uw geld en levert slechte service.

Uitgevoerd op 24-01-2017 door:

Eurokozijn

9 10
9

Nieuwe kozijnen

Vriendelijk en deskundig

Aanbeveling:
Bijna alles was super. De adviseur was geduldig, zeer vriendelijk, deskundig en zeer positief meedenkend. De technische man die langs kwam om alles nog eens door te nemen was iets minder vriendelijk en kwam een uur te laat zonder tussendoor te bellen. Ik voelde me niet op mijn gemak bij hem. Ook heeft hij niet naar het dakraam gekeken en opgemeten waardoor dit raam pas een maand later geplaatst is dan de kozijnen en de keukendeur en keukenraam. Achteraf gezien was dit niet zo erg aangezien de vensterbanken ook fout waren gezaagd en de monteurs sowieso nog een keer terug moesten komen. De monteurs waren erg vriendelijk en deskundig. (op de vensterbanken na dan) Alles werd netjes afgemaakt en alle troep opgeruimd en meegenomen. Een maand later werden de nu wel goed op maat gemaakte vensterbanken geplaatst, wat ontstane problemen opgelost, en het dakraam geplaatst. Het uiteindelijke eindresultaat is heel erg mooi. We hebben nu ook veel meer licht. Alles is naar wens !