Reviews (2)
Schrijf een reviewDanielle
Rolluik plaatsen of vervangenBij klacht nul service
Na 9 jaar gaat er een motor stuk, pech dachten we. Nu weer een jaar later weer een motor stuk. Dit is geen pech meer. Een week geleden contact opgenomen, antwoord wat ik kreeg was dat de garantie verlopen is.Punt. Na aandringen ging meneer contact opnemen met de vertegenwoordiger van Somfy en zou mij de volgende dag terug bellen. Dit gebeurde niet, de dag daarna ook niet. Op maandag zelf maar weer gebeld, meneer was niet aanwezig. Ik zou dinsdag gebeld worden... Weer niet. Woensdag weer zelf gebeld, en weer zou ik gebeld worden, de dag is voorbij en er is geen telefoontje gweest. Ons rolluik werkt niet en wesdijk komt niet met een voorstel als oplossing of coulance.Bovendien vindt ik het schandalig dat ik na 3 toezeggingen niet 1 keer terug gebeld ben. Slechtste of beter geen service vanuit wesdijk. Onfatsoenlijk.
Uitgevoerd op 27-02-20
Anneke
Kunststof kozijnen plaatsen of vervangenMeer over
Werkzaamheden
Direct offerte aanvragenLocaties
-
NIEUWERKERK (Zeeland)
Burg. Boumanstraat 1
4306CP NIEUWERKERK (Zeeland)