Consumenten hebben meer te besteden aan een kundige en betrouwbare vakman

Nahom Isaac
woensdag 05 september 2012, Geschatte leestijd: 1min

Uit een onderzoek, gehouden door Qudata onder ruim 1600 consumenten, is gebleken dat consumenten komend half jaar van plan zijn meer geld uit te geven aan klussen en verbouwen. Een kleine 15% van de Nederlanders is van plan het komende half jaar in of rondom het huis een klus uit te voeren.

De ondervraagde mensen zijn van plan gemiddeld 3000 euro uit te geven aan de klus, wat een stijging is in tegenstelling tot vorig jaar. Twee derde van de consumenten die afgelopen jaar aan of rondom het huis heeft verbouwd heeft hiervoor een vakman ingeschakeld.

Uit hetzelfde onderzoek is ook gebleken dat consumenten op zoek zijn naar een kundige en betrouwbare vakman die kwaliteit leveren voor een goede prijs. Veel mensen zijn via zoekmachines en specifieke websites op zoek naar klussers.

Ook Solvari wordt steeds vaker gebruikt door consumenten en bedrijven om aanvragen te doen bij kundige en betrouwbare vakmannen. Voor verschillende producten en diensten komen zij met elkaar in contact waardoor de consument kan vergelijken en ook nog kan besparen op een kwalitatieve klus.

Vakkundige klussers waarmee Solvari de consument of bedrijven mee in contact brengt zijn onder andere spouwmuurisolatie of vloerisolatie specialisten, maar ook de vakmannen die nieuwe kozijnen of zonnepanelen kunnen aanbrengen worden alsmaar populairder.

Gerelateerde artikelen

maandag 21 november 2016

Schade aan woningen door storm valt mee

dinsdag 10 december 2013

LED’s do it

dinsdag 08 december 2015

Wat verandert er in 2016 voor jou?