Laat de cijfers maar spreken!

Donderdag 03 november 2016

We zien dat bedrijven die bij Solvari zijn aangesloten gemiddeld een 8.6 scoren. Daarnaast hebben we een mijlpaal van 400 beoordelingen gehaald, een geweldige prestatie! Het geeft het signaal dat klanten tevreden zijn over jullie werk. En omdat we zo trots zijn op dit cijfer, gaan we het vaker communiceren naar consumenten in onze nieuwsbrief naar 100.000 consumenten. Dat zal uiteraard leiden tot meer leads.

Wanneer wij de klant informeren over de kwaliteit van onze partners zijn zij nog eerder bereid een offerte te accepteren. Dat kon je ook al lezen in het artikel uit de vorige nieuwsbrief. Maar liefst 74% van de klanten leest beoordelingen van bedrijven voordat ze overgaan tot de offerteaanvraag. Je begrijpt wel dat beoordelingen vandaag de dag onmisbaar zijn. Heb je ze nog niet? Dan doe je er goed aan deze te gaan verzamelen! Zodat de klant niet op een bedrijfspagina terechtkomt met weinig tot geen beoordelingen, want dat is natuurlijk niet goed voor het vertrouwen.

Ook klanten van buiten Solvari kunnen een beoordeling achterlaten

Misschien is het overbodig om te zeggen, maar wist je dat je ook klanten uit kan nodigen voor een beoordeling die je niet via Solvari hebt binnengehaald? Verzamel dus snel zoveel mogelijk beoordelingen zodat klanten sneller overtuigd raken van jouw vakmanschap. Dan hoef je jezelf minder hard te verkopen, want dat doen anderen dan voor je!

Zo nodig je jouw klanten uit

Weet je niet hoe je je klanten uitnodigt? Wij maakten een handig filmpje met uitleg. Bekijk hem hieronder en zie hoe gemakkelijk je dat doet. Heel veel succes met het uitnodigen van jouw tevreden klanten!


Heb je al gezien dat de beoordelingspagina een compleet nieuw design heeft? Nu is het nog leuker om beoordelingen te ontvangen!

Mis niet langer relevant nieuws! Volg ons op Facebook, Twitter en Pinterest!


Dit vind jij waarschijnlijk ook interessant:


« Terug naar nieuwsoverzicht