Solvari is trots op de samenwerking met DDMA

Lorenzo
Lorenzo Fioraliso
maandag 05 augustus 2019, Geschatte leestijd: 1min

Met veel vreugde mogen wij mededelen dat we lid zijn geworden van DDMA! We zijn trots om deel uit te mogen maken van zo’n mooie organisatie met zoveel kennis, en het meest belangrijke: het privacy waarborg te mogen dragen.

Wat betekent ons DDMA lidmaatschap voor jou?

DDMA maakt gebruik van het keurmerk Privacy Waarborg. Enkel partners die bij het inzetten van reclame-uitingen en het voeren van hun business zorgvuldig met persoonsgegevens omgaan, mogen dit keurmerk dragen. Solvari toont met het behalen van dit keurmerk en het lidmaatschap bij DDMA aan dat het jouw privacy hoog in het vaandel heeft staan en het bedrijf het marketinglandschap open, eerlijk en duidelijk wil houden. 

Wat voegt DDMA verder aan Solvari toe?

DDMA staat voor Data Driven Marketing Association en vormt voor 335 bedrijven de vereniging voor marketing en data. Het doel van DDMA is om data driven marketing naar een hoger plan te tillen. DDMA helpt bedrijven en organisaties een visie op datagebruik te ontwikkelen. Daarnaast wordt met de stakeholders in Den Haag en Brussel afgesproken om de ontwikkelingen op het gebied van duurzame data-economie te bespreken.

Bij DDMA haal en breng je kennis over het inzetten van de juiste data. Daarbij worden netwerk- en kennisbijeenkomsten georganiseerd waar Solvari ook aanwezig zal zijn.

Ons toekomstbeeld

Met het toetreden tot DDMA toont Solvari zijn verdere ambitie om in de toekomst dé autoriteit te zijn waar je de juiste vakman voor je klus kan vinden. Je persoonsgegevens zijn veilig bij ons en “reclame” zien blijft leuk en op een eerlijke, nette, duidelijke manier aan je getoond worden. Daar worden we uiteindelijk allemaal blij van, toch?!

Gerelateerde artikelen