Marketing

Marketing
Tommy Haffert

Ik ben nu ruim 1,5 jaar in dienst bij Solvari, maar het voelt alsof ik hier net een jaar zit. Dat de tijd voorbij vliegt zegt natuurlijk wel wat. Elke dag sta je voor nieuwe uitdagingen. De meeste kan je alleen oplossen, maar voor sommige heb je de expertise van andere mensen nodig. Hier komt de sterke kant van Solvari naar boven. We doen het echt als een team. Door de korte lijnen kunnen we zeer snel schakelen om zo onze klanten tevreden te houden.

Tommy Haffert over werken bij Solvari - Accountmanager

Consumenten die een klus aan het huis willen laten uitvoeren moeten natuurlijk op één of andere manier bij Solvari terechtkomen. En daar zorgt de afdeling Marketing voor! De marketeers maken consumenten enthousiast via diverse marketingkanalen, zoals e-mail, Google Adwords, YouTube-video's, sociale media, direct mailings en nog veel meer.

Goed, dan heb je die consumenten geënthousiasmeerd. En dan? De consument moet natuurlijk goed geïnformeerd worden en wat inspiratie opdoen voor je huis is ook altijd fijn. Daarom schrijven we blogposts, productinformatieteksten, nieuwsartikelen en delen we meer informatie over de bij Solvari aangesloten (ver)bouwbedrijven. Alles om de consumenten (leads) verder te helpen! Onze accountmanagers houden zich op hun beurt weer bezig met het verblijden van de bedrijven.

Het marketingteam is jong, ambitieus en het wil wat. De plannen zijn groots, we groeien snel en we lopen over van ideeën die we liever vandaag dan morgen realiseren.

Wil je werken bij Solvari? Wees niet bang te solliciteren als je niet voor de volle honderd procent aan het profiel voldoet en geen honderd jaar ervaring hebt. We houden wel van gemotiveerde mensen met lef en zin om de wereld te veroveren die zich aan ons weten te verkopen. Kom je een bakkie doen?