Kenmerken
Vestigingen
Reviews (15)
Meegedacht met kennis van zaken!
Er wordt met je meegedacht op basis van een grote kennis van zaken. Daardoor kon ook gemakkelijker een goed doordachte keuze worden gemaakt. De uitvoering was plezierig, met prettige monteurs die zeer klantvriendelijk zijn. Ik nodig Groen Wonen uit voor een vervolgopdracht.
komen afspraken na
we kregen persoonlijk advies aan huis en direkt een offerte..ook kwamen ze afspraken na ook tijdens ziekte na een goede oplossing gezocht. goede kwaliteit/prijsverhouding
Bijna het huis in brand gehad!
Door fout van elektricien breuk in één van de kabels tussen omvormer en meterkast. Stekker verkoold en onderkant omvormer geblakerd. Gelukkig ontstond kortsluiting en sloeg de zekering om, waardoor net geen brand ontstond. Ik was op vakantie op dat moment. Ik werd per mail gewaarschuwd door de omvormerfabrikant en ik heb er een elektricien op af gestuurd die het probleem constateerde. Groenwonen zegde toe de rekening van die elektricien te betalen, maar heeft dat tot nu nagelaten. Betrouwbaarheid ontbreekt dus ook.
Antwoord van {customerName}
Geachte Harry van der Heij, We vinden het zeer vervelend dat deze situatie is ontstaan. Waarschijnlijk heeft er een fout in de AC stekker gezeten waardoor dit probleem is ontstaan. Omdat het de AC stekker betreft (wisselspanning), is het zeer onwaarschijnlijk dat uw huis hiervan in de brand zou vliegen gezien dit beveiligd is (De beveiliging heeft ook goed gewerkt zoals u heeft gemerkt). We vinden daarom de titel die u vermeld in de review wat overdreven. De factuur van uw elektricien zou gewoon betaald moeten zijn. Wellicht is dit naar een verkeerd email adres gestuurd. Zou u ons hierover willen bellen? We kunnen het dan meteen in orde maken. Nogmaals, we vinden het echt vervelend dat bovenstaande gebeurd is. We streven ernaar d.m.v. nacontroles storingen te voorkomen. Gelukkig gebeuren dit soort storingen bijna nooit. Om u toch een gevoel van vertrouwen terug te geven bieden we u aan u gehele installatie na te lopen en alle stekkerverbindingen te controleren. We zullen hiervoor contact met u opnemen. Zonnige groet, Team GroenWonen.nu
Beschadigde dakgoot en geen contact
Ik ben absoluut niet te spreken over de afhandeling van onze beschadiging. Al maanden aan het proberen om het op te lossen. Wij hebben 1 v d dakgoten vervangen omdat deze lek was en dat is volgens GroenWonen grond om.ons af te schepen met €100,- aan vergoeding. En daarmee mogen we onze handen dichtknijpen. Wij mogen nu of tegen 2 dicht gesmeerde gaten kijken of moeten het nu vervangen. Dus nee, die krijgen van mij een dikke 0
Antwoord van {customerName}
Geachte mevrouw Erdman, Zoals eerder met u besproken en uw rechtsbijstand zijn uw dakgoten al jaren aan vervanging toe. U heeft zelfs vorig jaar een offerte aangevraagd voor het vervangen van uw in slechte staat verkerende dakgoten. 1 dakgoot van u was lek en de andere gaar. We kunnen niet uw dakgoot gaan vernieuwen terwijl deze al aan vervanging toe was. Dit is ook met uw rechtsbijstand besproken en die vond ons voorstel een redelijk voorstel. Dat u graag wil dat wij u een nieuwe dakgoot gaan installeren snappen we maar kunnen we niet in mee gaan. Het is uw keuze geweest om ons voorstel en die van uw rechtsbijstand af te wijzen. We laten het dan ook maar verder hierbij. Zonnige groet, Team GroenWonen.nu
Zeer tevreden
Duidelijke uitleg. Snelle montage en goede afstemming. Een paar weken na het plaatsen kregen we nog een belletje hoe alles verlopen was. Erg netjes allemaal.
Nauwkeurig netjes en alles in goed
Zonnepanelen aan geschaft hele duidelijk uit leg gehad ook van kantoor personeel vriendelijk en aardig ook goede uitleg van wat ze deden zelfs onder in de kruipruimte was geen probleem alles netjes en keurig af gewerkt Na vier week telefoon gehad hoe alles was verlopen ben zeer tevreden
komen afspraken niet na
Groen wonen beloofde mij een zonnepaneel te bestellen van het merk die zij leveren echter houden ze mij al maanden aan het lijntje. elke keer kwamen ze met een ander excuus, toen ik vroeg waarom het steeds niet geleverd werd kreeg ik een boze reactie. uiteindelijk zouden ze 2 weken terug de leverancier benaderen en mij op de hoogte stellen over de lever datum maar dat is wederom niet gebeurt. slechte service, komen afspraken niet na en onvriendelijk.
Antwoord van {customerName}
Beste meneer Dreijer, U heeft gevraagd een paneel te bestellen die al iets verouderd is. Hierbij hebben wij gezegd niet te te weten wat de levertijd is. Ook bent u op de hoogte gehouden door ons. Wij zijn dan ook zeer verbaasd om deze review op meerdere plekken te zien verschijnen. Zeer onterecht. Welk bedrijf besteld nou 1 paneel voor iemand die niet eens een installatie bij ons heeft afgenomen? Wij, als service.
Zeer tevreden over het werk .
Ben zeer tevreden over het gedane werk . Het waren trouwens ZZPers . Maar over het kantoorpersoneel ben ik ontevreden . slechte communicatie . Als je ze een vraag mailt geven ze niet thuis . maar ja het geld is binnen zullen we maar zeggen .