Crajé bv
Naast bedrijven hebben ook particulieren veel baat bij het plaatsen van zonnepanelen. Zonnepanelen zijn populair en dat is logisch! Door te kiezen voor zonnepanelen bent u namelijk niet alleen 'groen' bezig, maar de investering scheelt u op termijn ook aardig in uw beurs! Deze site geeft u informatie over de aanschaf en het plaatsen van zonnepanelen en over het gebruik in de praktijk. Onderscheidende werkwijze Om reden van stevigheid werkt Crajé bij de bevestiging van zonnepanelen met het schroefsysteem en garandeert daarmee een absolute veiligheid. Deze manier van bevestigen kost meer tijd, waardoor dit systeem iets duurder is dan het veelal gebruikte kliksysteem door diverse andere bedrijven.
Kenmerken
Vestigingen
Reviews (4)
Installatieafspraak niet nagekomen.
Februari 2019 afspraken gemaakt m.b.t. plaatsing in de meivakantie (april/mei). Aanbetaling gedaan van € 1000.-. Korte tijd van te voren contact gezocht. Crajé was nagenoeg spoorloos. Uiteindelijk geld terug geëst. In samenwerking met rechtsbijstandverzekering uiteindelijk na talloze (aangetekende) brieven, mails en whatsapp-berichten en met uiteindelijke dreiging met een rechtzaak de € 1000.- terug gekregen. Vreselijke ervaring. Advies: Sowieso nooit aanbetalen bij Crajé en wellicht eens elders kijken!
Komt garantie verplichting niet na
Omvormer stuk, sinds april 2018, gemeld. Nu juli 2018 nog steeds niet hersteld. Terwijl er nog sprake is van garantie. Stuurt pas na een maand een monteur, en bedrijf reageert amper op mails, telefonisch niet bereikbaar, voice mail, belt niet terug. Duitse fabrikant garandeert binnen drie werkdagen vervangende omvormer, mits storing bij hen gemeld wordt. Helaas ook een beroep op rechtsbijstand moeten doen. 12-07-2018
Onprofessioneel onbetrouwbaar
We zitten al vier maanden met een kapotte omvormer meneer reageert niet rechtsbijstand ingeschakeld
Ondeskundig en onbetrouwbaar
A)De omvormer met het modem laten communiceren, zodat je via het internetportal de opbrengst zichtbaar kunt maken kon deze installateur niet werkend krijgen. Uiteindelijk heb ik als klant zelf, met telefonische begeleiding van de fabrikant van de omvormer de boel aan de praat gekregen. B) Al maanden verzoek ik de heer Craje om een storing in de omvormer te komen verhelpen, onder garantie. Na vijf maanden, nadat er gedreigd is met juridische stappen, is de heer Craje bereid tegen betaling een monteur te sturen.