Niet langer ondersteunde browser:
Het ziet ernaar uit dat wij uw browser niet meer ondersteunen. Hierdoor kunnen sommige features niet werken.
Voor vakspecialisten
Vergelijk gratis offertes
Betrouwbare vakspecialisten
Onafhankelijk advies
Meer dan 10 jaar ervaring

DLE.energy

DLE.energy maakt verduurzamen eenvoudig. Wij brengen precies in kaart waar en hoe je kan verduurzamen en je ontvangt een op maat gemaakt advies. Daarnaast verzorgen wij de installatie van duurzame maatregelen zoals zonnepanelen, zonneboilers, thuisbatterijen en warmtepompen. Wij zijn InstallQ gecertificeerd. Daarnaast zijn wij in het bezit van BRL100 en STEK certificaten om te mogen werken met F-gassen voor warmtepompen. Bel 085-004 79 44 voor een afspraak of mail ons via info@dle.energy We komen graag langs voor een adviesgesprek!

Projecten (2)
Video (1)

Projecten die wij uitvoeren

Kenmerken

Gecheckt
Sinds 2024
partner van Solvari
26-50
medewerkers
Sinds 2017
werkzaam in de branche
25 jaar garantie
op de uitgevoerde werkzaamheden
Vraagt om aanbetaling
van 10% aan consumenten

Vestigingen

DLE.energy (Hoofd vestiging)
Overschiestraat 65, 1062 XD Amsterdam
DLE.energy | Almere
De Paal 16, 1351 JC Almere

DLE.energy reviews (107)

Op basis van 107 ervaringen krijgt DLE.energy een score van 4.5 voor producten zoals Hybride warmtepomp, Warmtepomp (lucht-water) en Warmtepomp (grond-water).

4 /5

De ervaring is als zeer prettig ervaren

Renovatie project met verduurzaming dit hield in erg veel geregel vanaf mijn kant maar ook gelijktijdig met dle in gesprek om alle punten vloeibaar over elkaar heen te laten lopen. Het was een hele uitdaging! Communicatie begin perfect het werk zelf zeer tevreden over. Communicatie in het midden soms lastig aangezien je hier net zelf een extra stap in moet zetten om snel informatie te krijgen hierin zouden ze nog aandacht aan kunnen besteden om de klant iets meer te ontzorgen en dat alles doorvloeit Communicatie einde perfect ook voor extra vragen mbt facturering en of onderhoud al met al super partij en alles gedaan wat gedaan moest worden! Ik geef een 8 als de communicatie in het midden iets verbeterd word en de klant hierin meeneemt dan gaat in de toekomst dit zowiezo naar een 10.

R uit 'T Harde koos voor DLE.energy
3 april 2025 via Klantenvertellen.nl

4.5 /5

DLE maakt goede afspraken, komt deze ook na en dit gaat in goed overleg met mij als klant

DLE neemt genoeg tijd voor een heldere uitleg over de producten en denkt hierbij mee met mij als klant. Vanaf het eerste contact t/m het tekenen van de offerte ben ik ontzettend goed geholpen door Eveline. Haar ondersteuning heeft mij goed geholpen om een beslissing te kunnen nemen. Maar ook tijdens en na de installatie van onze warmtepomp. Het instaleren is door vakkundige medewerkers gedaan met uitleg tijdens de werkzaamheden. Na de installatie zijn de oude ordedelen, verpakkingen en materialen meegenomen. Tevens wordt alles schoon opgeleverd. Ook na de installatie is er goed contact en indien nodig staat de monteur gelijk voor mij klaar. Dat kan via WhatsApp maar komt ook naar mijn huis.

Maarten uit Almere koos voor DLE.energy
21 maart 2025 via Klantenvertellen.nl

4.5 /5

Reliable company with room for improvement

I have been overall content with the experience of buying and installing my hybrid heat pump. Indy was knowledgeable in guiding me through the process of choosing the right product. She was also a reliable working partner whenever I needed support with anything related to this. The installer Ugur was quite professional and meticulous in his job. I think that the company has room for improvement regarding its internal communications and organizing their business processes. Their finance department made several mistakes such as sending me wrong invoices and reminders for these wrong invoices. All issues were eventually resolved but required unnecessary effort and communication from my side. I did not find it pleasant to receive several reminders about wrongful invoices despite all my warnings. I would recommend other people to do business with DLE. Good quality products, good customer service.

Enes Akin uit Utrecht koos voor DLE.energy
12 maart 2025 via Klantenvertellen.nl

3 /5

Good advise bad execution

2/2 Continuation... I had more bad experience in installing my EV charger, also done by DLE. The installer explained that DLE will have to come by and do some setup before the charger can be used. I raised this on the very next day to DLE but they did not understand the situation and kept on telling me that there is some fault at my end. After multiple calls, they finally agreed to come by and check and indeed, they had to enable something at their end for the EV charger to work! Unfortunately during this time Eveline was unavailable and I was stuck in a rut with my calls and mails. The response was not prompt nor were my calls returned promptly. Finally more than 6 months after it all started, I'm now happy that everything is finished completely. To answer the question of why 3 stars - DLE is good in advising what is the right solution but execution of it is handled very badly and not according to plan. Stil l recommend this company to clients because, I have talked to nearly 10 installers and all of them were trying to only sell a product and not give a solution to my problem. Only DLE (via Eveline) was trying to solve a problem along with me. She worked with me and not against me. Hence recommend DLE but just in your mind keep a bigger timeframe for project completion.

Ram uit Uithoorn koos voor DLE.energy
12 maart 2025 via Klantenvertellen.nl

3 /5

Best advise but bad execution

From day 1 I was interacting with Eveline on the installation of the heat pump and through multiple interactions she understood the exact requirements and iteratively helped me get the right product for my house. It took hours of discussions and follow up discussions and questions, which were answered promptly via call and email and follow up questions from me which were also dealt with in a good timeframe. The empathy she showed towards the discussions and effort she put into understanding my situation and recommending a good solution puts her as the best sales consultant to deal with in any deal. She makes sure that she's not trying to sell a product but tries to find a solution within the parameters of the client to arrive at a very good solution. Highly recommend her. But then why only 3 stars? Well, the moment the deal goes away from sales desk (Eveline's) is where the problem is. It's not by design but by the situation DLE finds itself in. It's a startup with a limited number of employees and shuffling around multiple clients requests to complete is the installation is where DLE falters very badly. My dates were changed thrice for no fault of mine, as the installation team did not understand my availability and this pushed my installation date by months before an escalation to Eveline and intervention brought it back by some degree but still quite a bit of delay to get an installation date. Then the installation happened and it was flawless, except the company forgot to deliver one piece of equipment which though was not critical for the pump's function, is needed to complete the setup. This part came 2 months after the installation was complete! The user manual given by the manufacturer does not include fully the operational aspects of the pump. Again it took months to get those answered. Even after that the answers were very academic and not operationally useful. It was as though DLE was trying to do a tick the box exercise. 1/2 to be continued...

Ram uit Uithoorn koos voor DLE.energy
12 maart 2025 via Klantenvertellen.nl

4.5 /5

Top contact met Indy van DLE

Ondanks de vele drukte heeft Indy ons goed op de hoogte gehouden van de status van onze warmtepomp. Ook reageerde ze binnen een paar uur al op onze vragen. Als extra hulp heeft ze ons ook geholpen met het aanvragen van de subsidie door een simpele video call. Verbeterpunt: het zou voor de status van installatie fijner zijn als er een mail komt met de verwachte installatie datum. En/of installatiedatum inplannen. Het inplannen van de installatiedatum duurde namelijk vrij lang.

Lars Hockx uit Leiderdorp koos voor DLE.energy
7 maart 2025 via Klantenvertellen.nl

5 /5

Heel tevreden

Voor het verduurzamen van een appartement had ik een warmtepompboiler nodig. Door het contact met Eveline Emons was er een goede communicatie en verliep het proces goed. Ik ben erg tevreden met DLE.

Ruben de Vries uit Amstelveen koos voor DLE.energy
6 maart 2025 via Klantenvertellen.nl

2.5 /5

Uiteindelijk draait het.

Het voortraject verliep goed. Netjes geholpen, mee denken. Overleggen op lokatie. Allemaal goed. Oplevering had soepeler gekund maar nu draait het.

Paul Beuk uit Oude wetering koos voor DLE.energy
19 februari 2025 via Klantenvertellen.nl

5 /5

Goede, vriendelijke partij

Wij hebben zonnepanelen laten plaatsen door DLE en we zijn heel tevreden. Ze zijn goed bereikbaar bij vragen of overige zaken.

Kimberly uit Almere koos voor DLE.energy
11 februari 2025 via Klantenvertellen.nl

4 /5

zeer positief!

Vanaf eerste contact, daarna schouw en legplan voor zonnepanelen t/m de installatie ervan; alles als plezierig en deskundig ervaren. Contact was zoals het hoort. Er werd rekening gehouden met onze wensen en alles werd duidelijk gecommuniceerd. De uitvoerende technici hebben de klus uitstekend gedaan.

Jaap uit Bergen nh koos voor DLE.energy
25 januari 2025 via Klantenvertellen.nl