Vergelijk gratis offertes
Betrouwbare vakspecialisten
Onafhankelijk advies
Meer dan 10 jaar ervaring

DLE.energy

DLE.energy maakt verduurzamen eenvoudig. Wij brengen precies in kaart waar en hoe je kan verduurzamen en je ontvangt een op maat gemaakt advies. Daarnaast verzorgen wij de installatie van duurzame maatregelen zoals zonnepanelen, zonneboilers, thuisbatterijen en warmtepompen. Wij zijn InstallQ gecertificeerd. Daarnaast zijn wij in het bezit van BRL100 en STEK certificaten om te mogen werken met F-gassen voor warmtepompen. Bel 085-004 79 44 voor een afspraak of mail ons via info@dle.energy We komen graag langs voor een adviesgesprek!

Projecten die wij uitvoeren

Kenmerken

Gecheckt
Sinds 2024
partner van Solvari
26-50
medewerkers
Sinds 2017
werkzaam in de branche
25 jaar garantie
op de uitgevoerde werkzaamheden
Vraagt om aanbetaling
van 10% aan consumenten

Vestigingen

DLE.energy (Hoofd vestiging)
Overschiestraat 65, 1062XD Amsterdam
Almere
De Paal 16, 1351JC Almere

DLE.energy reviews (0)

Op basis van 118 ervaringen krijgt DLE.energy een score van 4.4 voor producten zoals Hybride warmtepomp, Warmtepomp (lucht-water) en Warmtepomp (grond-water).

5 /5

Positief

Snelle opname van de werkzaamheden door Bart die meedenkt en verstand van zaken heeft. Monteurs idem dito. Kwamen afspraken na, ruimden alles op en waren zeer deskundig. Door jaren ervaring als gemeente inspecteur kan ik dat goed beoordelen. Als je dan ook nog de gunstige offerte meeneemt ben ik 100% tevreden

Hans uit Almere koos voor DLE.energy
3 oktober 2025via Klantenvertellen.nl
1 /5

Good luck - you will need it

I applied to the gemente collective actie, and they were the ones that got back to me. After few months dealing with them, I can only echo what other reviews have said. During sales pitch you will hear "don´t hesitate pinging me", "I´m one message away". Once you have paid, you are on your own if something doesn´t go well. Worse experience with any company in the Netherlands for the past 15 years. I will not detail the technical mishaps, quality of work, lack of planning, etc. Will just mention the biggest issue: Lack of customer service skills. If something goes wrong, nobody will bother answering your calls, emails, etc. I would understand coming across someone incompetent, but when it happens at this level, the problem sounds like structural. I guess that if you are lucky, everything goes as planned and you don´t need to contact them, your experience may be good. If this is not the case.... brace for impact. A disaster so big that I am in touch with my lawyers....

JM uit Amstelveen koos voor DLE.energy
19 september 2025via Klantenvertellen.nl
5 /5

Snel, communicatief en netjes

Hybride warmtepomp eind juli besteld via Vereniging Eigen Huis; op hun vakkennis vertrouw ik. Al de volgende dag gebeld door Eveline van installateur DLE. Glashelder en eerlijk gesprek. Verrassing: ze bood mij uit eigen beweging een HOGEtemperatuur warmtepomp aan (tot 70 graden, de nieuwste generatie). Die heb je nodig bij oude radiatoren en zeker bij convectorputten. Kostte mij geen cent meer! Ook fijn: er komt altijd iemand thuis kijken. Goed geadviseerd, meterkast moest vervangen. Daarna gespecificeerde offerte, altijd wel wat meerwerk. Levertijd zou 2 maanden zijn, maar door samenloop kon hij al 2 weken later geplaatst. Ugur bleek een echte vakman, plezierige mensen. Kortom: blij met de gratis zwaardere (propaan) warmtepomp. DLE kan ik iedereen aanbevelen.

Govert uit Harderwijk koos voor DLE.energy
16 september 2025via Klantenvertellen.nl
3 /5

Slechte communicatie, slechte controle, veel vertraging.

Onze ervaring met DLE is niet zo best. Uiteindelijk is na veel vijven en zessen alles wel goedgekomen met de all-electric warmtepomp. De subsidie aanvraag zou worden geregeld, maar we hoorden niets meer. Na gebeld te hebben, sprak ik met Eveline Simons (sorry als ik de naam verkeerd schrijf; ik schrijf het uit mijn hoofd) en zij pakte het goed op. Zij verdient een pluim! Als iedereen was zoals zij, dan liep alles gesmeerd, is mijn overtuiging. Het kan best zijn, dat DLE op zich wel een goed bedrijf kan zijn, als men niet langs elkaar heen werkt en steeds goed met de klant (accuraat en snel) contact heeft en houdt. Denk ook aan de nazorg! Hieronder staat: maak een keuze over wel of niet aanbevelen. Ik zou willen zeggen: ik twijfel, maar ik moet iets invullen! Dan wordt het ja, mits….

Jan uit Alkmaar koos voor DLE.energy
4 augustus 2025via Klantenvertellen.nl
4.5 /5

Zeer blij met DLE en de warmtepomp

Van begin tot eind goed geholpen voor ons volledig elektrische WeHeat warmtepomp. Goed en snel geholpen door accountmanager Bob. De installatie is soepel en vakkundig binnen 2 dagen uitgevoerd door het installatieteam en helemaal volgens planning gegaan. Ook er goed en snel geholpen door Eveline bij de nazorg m.b.t. aanvraag van de subsidie. Dank jullie wel DLE, tot dusver helemaal happy!

Joury uit Velserbroek koos voor DLE.energy
26 juli 2025via Klantenvertellen.nl
5 /5

Van begin van de verbouwing tot installatie geholpen!

Naast een hele verbouwing te managen/te doen was het een verademing om totaal niet na te hoeven denken over de warmtepomp en toebehoren. Vanaf het begin af aan al goed contact met Eveline die erg goed meedacht in hoe we de installatie het best mee konden laten plannen met de (volledige) renovatie van het appartement. Zo hebben we voldoende advies gekregen en was het na een bezoek en een belletje of 3 ook duidelijk hoe het allemaal ging gebeuren. De installateurs waren enorm vriendelijk en kundig. We hebben ze simpelweg de sleutel kunnen geven en kregen na drie dagen een keurig belletje dat alles klaar was en dat de sleutel weer in de brievenbus zat. Tipje voor als je besluit dit te laten doen, zorg dat je de laatste dag er wel even bent zodat je nog wel een uitleg kan krijgen van hoe alles werkt. Dit is via de telefoon toch moeilijker. Mochten er nog problemen zijn waar we niet uitkomen weten we wel dat we DLE kunnen contacteren voor hulp! Dank!

Lars uit Amsterdam koos voor DLE.energy
23 juli 2025via Klantenvertellen.nl
4.5 /5

Zeer prettige samenwerking en mooie installatie!

DLE heeft voor ons zonnepanelen, thuisbatterijen en een laadpaal geleverd en geïnstalleerd. Het contact met Eveline in de verkoop als ook Mo en Vincent aan de technische/installatie kant en Mark is altijd prima gegaan. Een paneel dat niet voldoende meedraaide werd snel vervangen. We zijn heel tevreden met onze installatie en ik raad DLE van harte aan!

Joris uit Bloemendaal koos voor DLE.energy
30 juni 2025via Klantenvertellen.nl
3 /5

Pomp werkt, maar veel losse eindjes

Afgelopen november (2024) is bij ons een warmtepomp geplaatst door DLE. Het eerste contact was echt heel goed. Dikke complimenten aan Eveline, die aan de telefoon altijd super behulpzaam, kundig en duidelijk was. Door haar ben ik met DLE in zee gegaan, ondanks dat zij vrij prijzig zijn. En eerlijk is eerlijk, de warmtepomp werkt inmiddels naar behoren. Maar er zijn toch behoorlijk wat dingen niet goed gegaan sinds de plaatsing en die wil ik hier benoemen, vooral ook omdat ik van DLE op mijn laatste mail (februari) geen reactie meer gekregen. 1. Er was communicatiegebrek tussen DLE en de aannemer die de vloerverwarming heeft geïnstalleerd (één die door DLE zelf was aangeraden), waardoor ik extra kosten had. 2. De installateur van de pomp had duidelijk haast en nam niet de tijd om zijn werkzaamheden goed te verrichten en de gebruiksaanwijzing van de pomp met ons door te nemen. Daarop volgde een periode van slechte communicatie met deze installateur waardoor er onnodige irritaties en complicaties ontstonden in de eerste weken. 3. Slordig uitgevoerde (extra) werkzaamheden voor wat betreft de buizen van de vloedverwarming. Die liggen nu te hoog om onze vloer fatsoenlijk te kunnen afwerken. 4. Degene die de vloer heeft afgewerkt (voor zover hij dat fatsoenlijk kon doen) heeft ook weer slordig werk geleverd, want heeft b.v. een stuk zeil meegenomen in zijn cement. 5. Ik heb dit allemaal op een rij gezet voor DLE in februari en gevraagd wat zij nog voor ons kunnen betekenen hierin en ik heb sindsdien geen antwoord meer gekregen. In het kort: DLE stelt duidelijk te weinig eisen aan de zelfstandigen waar zij gebruik van maakt en is daardoor minder betrouwbaar dan dat ze misschien zelf zouden wensen.

Inge uit ALMERE koos voor DLE.energy
9 juni 2025via Klantenvertellen.nl
4 /5

Great introduction and assistance by Eveline

After a long and overwhelming search online for the right choice on our heat pump, having our first meeting with Eveline gave us a good feeling about settling with DLE. Great communication, support, and follow up on our questions. There was a hick-up and delay by the planning department on the delivery date, but it was moved to an earlier time with the help of Eveline. The installation team (Ugur and his associate) were very friendly and good at their job.

Ayman & Eileen uit Zaandam koos voor DLE.energy
12 mei 2025via Klantenvertellen.nl
5 /5

Goede communicatie , open , eerlijk

Afgelopen maand door DLE een hybride warmtepomp en zonnepanelen laten plaatsen, goede communicatie met Evelien gehad over de plan van aanpak en wat bij ons huis goed past. Echt een bedrijf waar je als wel gewaardeerde klant behandeld wordt! Van A tot Z alles perfect geregeld en volgens afspraak! Ook de werklui zei vakbekwaam en weten waar ze mee bezig zijn! Al met al zeer tevreden en zal ik in de toekomst zeker DLE weer bellen !

Dylan uit Eibergen koos voor DLE.energy
30 april 2025via Klantenvertellen.nl
Niet langer ondersteunde browser:
Het ziet ernaar uit dat wij uw browser niet meer ondersteunen. Hierdoor kunnen sommige features niet werken.