Over welk project wil je beoordelingen lezen?
Lees ervaringen van consumenten die eerder gebruik maakten van Solvari
Niet verschenen
Goed contact gehad via app en telefoon, maar helaas tot 3x toe niet verschenen voor het offertegesprek. Jammer, want mijn andere offertegesprek ging ook niet door en mijn buurman had ook interesse; mooie klus misgelopen dus.
Antwoord van Anton Dakservice
Beste jannick dorrestijn Wij willen onze excuses aanbieden dat wij toch de afspraak niet naar hebben kunnen komen wij hadden meerdere keren aan u aangegeven dat wij met een grote opdracht bezig waren in het centrum van Utrecht waar veel verantwoordelijkheden liggen wat betreft vergunningen etc door de hogere werk druk van onze werknemers en het regelen van is het ons even ontschoten wij zullen dit mee nemen in onze organisatie nogmaals sorry namens team antondakservice met vriendelijke groet anton
Kunst dak reparatie
Na plaatsen van onze aanvraag werd er al snel contact opgenomen om een afspraak te maken, Tony Kunst kwam de klus bij ons thuis opnemen. We hebben goed advies gekregen over hoe het dak het best gerepareerd kon worden en hoeveel tijd dit zou kosten. Na het verkrijgen van de offerte kon er op korte termijn al gestart worden met de werkzaamheden, Tony Kunst en collega hebben de werkzaamheden uitgevoerd. Uiterst vriendelijke en behulpzame (vak)mensen.
Nooit meer
Dak gerepareerd, denk ik. Heb gevraagd om fotos en bon maar krijg deze niet. Herhaaldelijk gebeld en geappt maar geen reactie meer . Hoop dat de lekkage is opgelost maar zou zeker nooit meer met dit bedrijf in zee gaan.
Review
Communicatie is prima, afspraken worden nagekomen en het geleverde werk is prima.
Nokpannen reparatie.
De nok vorsten aan de bovenkant en zijkant van het dak zijn verwijderd en daarna is er een ruiter aangebracht. De pannen zijn weer teruggeplaatst en met nieuwe beugels vastgezet. Dak is nu weer waterdicht en kan er weer jaren tegen. Tony en zijn vader werken vakkundig en ruimen alles netje's op. Nette en vriendelijke mensen en komen afspraken na. Geen spijt van. Tony's Dakwerken is een aanrader.
Dakgoot reinigen
Erg vriendelijk. Duidelijk en alles snel geregeld
Levering Sedumdak
Bijzonder tevreden, ! Heel goed contact over en weer, Levering op tijd en compleet. Ook werd ik daar over gebeld of alles compleet was geleverd Helpen je ook nog mee met subsidie aanvrage
Super mooi sedum. Prima service
Sedumcassetes besteld. Super mooi. Zelf geplaatst op een overkapping. Heel mooi geworden.
Professioneel bedrijf
Eerlijk en duidelijk advies. Goed werk geleverd en netjes achter gelaten. Aanrader
Werken relatief snel en goed.
Goed ingelicht over de werkzaamheden en tot tevredenheid uitgevoerd.
Niet op afspraak gekomen
Hadden een afspraak gemaakt, maar zijn nooit opkomen dagen. Hebben geen bericht gegeven dat ze niet kunnen of niet meer geïnteresseerd zijn in de klus. Dit bedrijf is geen aanrader
Zeer ontevreden
Op 2 aug. van dit jaar contact opgenomen met P. OudeWeernink over het plaatsen van een dakraam. Of ik 6 weken later nog es wilde bellen. Had ik gedaan en op 12 sept. had hij bij mij thuis de daksituatie bekeken en zou mij een offerte sturen. Na een week nog geen offerte en hem daarom een week later op dinsdag een email gezonden. Geen reaktie en op vrijdag hem maar gebeld. Had m'n mail over het hoofd gezien en zou 'savonds mijn email gaan bekijken.(?)Enfin, na het weekend op dinsdag hem maar weer es gebeld omdat ik weer geen reaktie kreeg. Ik kreeg een automatisch afspeelantwoord aan de lijn en boodschap ingesproken. Ook daar geen reaktie op gekregen. Als mijnheer Paul er geen trek in heeft om de klus te klaren laat hij het dan zeggen. Ik ben daar nu klaar mee.
Harde beleefde werkers
Jonge beleefde gasten. Ze vragen je ook het dak op te komen en leggen goed uit wat niet goed is en wat gedaan moet worden en dat voeren ze vervolgens ook uit. Aan het einde laten ze zien wat ze gedaan hebben laten alles netjes weer achter.
Ik ben tevreden over dit bedrijf
Komen optijd en denken met je mee Klantvriendelijk.
Zeer beleefde jongens
De jongens waren erg vriendelijk en weten wat ze doen. De klus was snel afgerond en het zag er netjes uit.
Goede service, goed advies
Betreft een zeer kundig en professioneel bedrijf. Wordt actief meegedacht en top-kwaliteit geleverd. Een aanbeveling voor iedereen!
Snel behulpzaam en professioneel
De mannen van Excellent Roofing komen hun afspraken na en waren op tijd ze zijn professioneel en verstaan hun vak. Het zijn harde werkers die meedenken en zeer behuklpzaam zijn.
In een woord, uitstekend!
De mannen kwamen langs, had meteen een goede indruk en gingen akkoord met een nette prijs. Prima afgehandeld afspraken goed nagekomen en zeer prettige communicatie. Prachtig werk geleverd dus al om al zeer tevreden! Zal dit bedrijd zeer zeker aanbevelen!
Lekkage
Forse lekkage na slechte installatie. Apathische reactie, vervolgens niets dan stilte. Ver van dit bedrijf wegblijven, genoeg alternatieven in de regio.
Komt afspraken niet na,
Stuurt een zzp er die goed werk heeft verricht, Wiliam zelf komt afspraken niet na belt niet terug
goed en nauwkeurig personeel.
wij zijn heel erg tevreden over de service die is geleverd. alles ging zoals afgesproken en als daar vanaf geweken moest worden werd dat eerst overlegd. werken hard en netjes en geven bij alles een uitleg indien nodig. ons dak ziet er weer keurig uit en wij zijn daar ontzettend blij mee. ook hebben de mannen onze tuin weer netjes gemaakt en alle rommel opgeruimd. kortom uitstekende service en een prachtig resultaat. het personeel is overigens erg vriendelijk en beleefd dus een echte aanrader!
Keurig bedrijf
Komt afspraken na ,levert netjes werk,
Zeer tevreden
Vorige week twee lichtgewicht groendaken laten aanleggen (op tuinoverkapping en fietsenberging) door Viridi Tectum. Het resultaat is prachtig. Communicatie van offerte tot dag van aanleggen was uitstekend. Al met al zeer tevreden.
Heel flexibel
Hier is William nog een extra klus aan het doen wat wij hem gevraagd hebben. Hij doet zijn best klanten tevreden te stellen. En komt volgend jaar terug om de dakgoot schoon te maken,gratis.
Antwoord van Dakreparatie Limburg
bedankt voor de leuke review
Zeer goed
Komt afspraken na, werkt netjes, we zijn goed te spreken over deze club
Antwoord van Viridi Tectum
Graag gedaan! Was een erg leuk project in combinatie met het nieuwe bitumen dak, gr Gijs Bregman | Viridi Tectum
Ontzettend tevreden.
Ik kan mij een geen betere ervaring voorstellen als met Tony. Aardige vent, vakman en goudeerlijk. Werk is uitstekend uitgevoerd, nette prijs en achteraf geen nare verassingen. Kortom, met deze mensen kun je gerust in zee gaan.
Prettige omgang, harde werkers
Plezierige mensen, doen wat ze zeggen, eerlijk. Dik tevreden!
Zeer tevreden
Onze schoorsteen laten renoveren door de vakmannen van Kunst-Totaalonderhoud.nl 👍. Super netjes werk geleverd en ze komen keurig de afspraken na. Bij aanvang goede uitleg gekregen wat er precies ging gebeuren. En als het werk klaar is wordt alles netjes en opgeruimd achter gelaten. Zekers een aanrader om deze mannen te benaderen voor u werkzaamheden 🤗.
Knoeiwerk
Ondanks het gebruik van goede materialen weten deze amateurs niet waar ze mee bezig zijn. Afspraken worden niet nagekomen en garantie heb je niet. Wat een schande. De inleenkrachten die Starkozijn Uithoorn gebruikt zijn geen gecertificeerde mensen en dat zie je terug in de kwaliteit. Wat een knoeiwerk en een jaar later nog niet klaar.
Goed nakomen van afspraken en werkz
De werknemers van Borggreve hebben onze daken goed gerenoveerd. Het ziet er netjes uit nu. Alle overige werkzaamheden werden volgens afspraak uitgevoerd.