Over welk project wil je beoordelingen lezen?
Lees ervaringen van consumenten die eerder gebruik maakten van Solvari
Fantastisch, heel goed bedrijf
Deze heren vervangen de oude voor nieuwe kunststofkozijnen werkelijk uiterst professioneel. En hebben een oplossing voor elk onstaan probleem. Aftersales... werkelijk voortreffelijk. Dit bedrijf kan ik alleen maar adviseren aan iedereen die aan kunststofkozijnen wil. !!
Betreft aanschaf thuisbatterij
Jordi Orbons heeft ons goede en duidelijke uitleg gegeven. Prima voorstel gekregen en thuisbatterij aangeschaft.
Toppers
Van begin tot eind super goed geholpen door de mannen van Spitskozijnen! En de mannen die de kozijnen kwamen plaatsen waren onwijs vriendelijk, gingen netjes te werk en hebben alles netjes achter gelaten. Kortom zeer tevreden!
Antwoord van Spitskozijn B.V.
Beste Jocelyn, Hartelijk dank voor uw review! Het doet ons goed om te horen dat u van begin tot eind zo tevreden bent met onze service. Ons team streeft er altijd naar om professioneel, vriendelijk en netjes te werken, dus we zijn blij dat u dit zo heeft ervaren. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of hulp nodig hebben, staan wij natuurlijk graag voor u klaar. Veel plezier met uw nieuwe kozijnen! Met vriendelijke groet, Team Spitskozijn
Prima service, prima prijs
Snel een eerste gesprek. Goede communicatie en offerte zoals afgesproken. Plaatsen ging snel en goed. We zijn heel tevreden over alle stappen.
Super snel/ goede service
Super snelle en uitstekende service. Tot heden zeer tevreden over het kalkvrij water Met een zwarte keukenkraan, wasbak en douche , geen lastige poetsbeurten meer Zeer tevreden
Uitstekend bedrijf
Goed voorgelicht over zonnepanelen en een airco. Installatie verliep heel goed. Geen klachten.
Super goeie mensen
Reuze vriendelijk. En eerlijke mensen en prijzen ik kwam goedkoper uit dan op de website.
Snel en goed
Snel contact en offerte. Na order was het natuurlijk even wachten op de levering van de laadpaal. Eenmaal binnen ook weer snel en vakkundig geplaatst.
Tevreden
De klus , het isoleren van plafond van de bovenverdieping is naar tevredenheid uitgevoerd.
Goeie service
Wij zijn heel tevreden vriendelijk en net personeel. Hebben mooi werk afgeleverd. Er waren nog een paar dingetjes die nog gedaan moesten worden en dat is op korte termijn ook gedaan. Zal spitskozijnen ook zeker bij mijn vrienden aanbevelen. Top bedrijf.
Antwoord van Spitskozijn B.V.
Beste Erik, Hartelijk dank voor uw mooie review en fijne feedback! Het is goed om te weten dat de laatste puntjes snel naar wens zijn afgehandeld. Uw aanbeveling aan vrienden betekent veel voor ons en we waarderen het vertrouwen dat u in ons stelt. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of ergens mee geholpen willen worden, staan wij uiteraard graag voor u klaar. Nogmaals dank en veel plezier met uw nieuwe kozijnen! Met vriendelijke groet, Team Spitskozijn
zeer goed als ze woord houden
zeer goede prijs en zeer vriedelijk als ze het na komen moet eerst op dak staan
Zeer tevreden
Top service. Konden snel aan het werk en er werd vriendelijk, duidelijk en tijdig gecommuniceerd.
Goed werk, betrokken en eerlijk
Tony Kunst heeft advies gegeven over wat er preventief aan schoorsteen en dak moest gebeuren. Na begin werk aan de schoorsteen bleek deze er niet zo slecht aan toe als gedacht en er werd ook meteen aangegeven dat deze werkzaamheden niet nodig waren. Werkzaamheden erg netjes uitgevoerd en het ziet er top uit!
Perfect bedrijf, echte aanrader
Goede prijs, vakkundig personeel. Heel tevreden !
Goed geholpen
De afgesproken zaken zijn naar wens uitgevoerd en deskundig geïnstalleerd.
goede levering
ben tevreden met de levering en plaatsing van de zonnepanelen.
komen hun afspraken na
ze zouden je wel beter moeten voorlichten over de subsidie die je kan krijgen bij de gemmente. In ons geval werd door de gemeente de situatie van het dak voor het aanbrengen van de sedum gevraagd. Door mijn enthousiasme was ik het gelijk gaan leggen en toen de aanvraag ingediend. Na allerlei omwegen subsidie toch gekregen maar dit ka beter van tevoren uitgelegd worden.
Veldman verduurzaming
Jong en vakbekwaam, zeer klantvriendelijke opstelling.
Snel geleverd voor mooie prijs
Zeer prettig behandeld. Goede service. Vriendelijk. Mooie prijs. Snel geleverd. En gezorgd voor het papierwerk Echt een aanrader!
tevreden
Bedrijf heeft correct en fijn gehandeld
waterontharder
Heldere informatie, snel en netjes geinstaleerd
Afwerking schuifpui
Super netjes behandeld het was zwaar en de jongens gingen langer door om alles netjes af te handelen
Prima isolatie
Ondanks ziekte medewerker goede nieuwe afspraak gemaakt. Keurig de werkplek achtergelaten. Tip voor volgende klanten: maak zelf even wat foto's voor de klant. Die staat er niet bij stil dat er foto's moeten worden toegevoegd bij de subsidieaanvraag.
een prima bedrijf
Misschien komt er in mijn gemeente subsidie op groene daken. Dat wacht ik even af.
Schoorsteen renovatie en klein dak van tuinhuisje dekken.
Op zich geen verkeerd bedrijf. Communicatie gaat redelijk en beloftes inlossen gaat traag. Bij het tuinhuisje was tijdens een aantal zeer hete dagen de dakdekker een compleet nieuw dak aan het maken. Dit was nou niet netjes afgewerkt. Spijkers die niet in de balken maar erlangs werden geschoten. De schoorsteen heeft plaatselijke renovatie gehad. Oude volle voegen zijn niet vervangen. Het complete voegwerk zal opnieuw gedaan worden door een voegbedrijf. Afwachten maar…
Nieuwe kozijnen
Kozijnen zijn aangebracht. Duurde even maar goed en netjes gedaan. Volgens de gemaakte afspraken.
Z-8 water
Goede uitleg in eerste instantie vond ik de twee mannen erg jong en een paar uur ervoor hadden we een andere dame gehad van een ander bedrijf. Maar eenmaal op stoom kregen we goede uitleg en informatie en werden we op het bedrijf uitgenodigd om koffie te komen drinken en ook het zachte water te kunnen proeven.dit hebben we gedaan. Zoon schoondochter en zoon ook mee. Deze hebben ook een ontharder gekocht en kregen allebei nog een leuke korting. Plaatsing volgens afspraak allemaal netjes verlopen. Zee aan te raden
Zonnepanelen op mijn dak
Goede ervaring met Installgroen. Een duidelijke uitleg van de verschillende inverter systemen in de markt en wat zij installeren. Ook met inactneming van het uitbreiden naar energie opslag in accu's (als de salderingsregeling er niet meer is). Prijsmatig zijn ze niet de goedkoopste en ook niet de duurste. De installateurs hebben netjes gewerkt en duidelijk gecommuniceerd (en overlegd) wat ze gaan doen en hoe. Ook met betrekking to de kabel naar de meterkast. Kortom mooi vakwerk. Later zal ik het systeem uitbreiden en ook met batterijen combineren en dan zie ik ze graag terug.
Fantastisch
Prima bedrijf! Heeft zich aan de afspreken gehouden, vlot gewerkt!
Rommelig
Verkoop medewerker staat ver van de productie medewerkers, hierdoor ontstaat er verschil tussen de aanbieding en realisatie.