Over welk project wil je beoordelingen lezen?
Lees ervaringen van consumenten die eerder gebruik maakten van Solvari
Super werk en zeer vriendelijke mannen
Ik had last van vocht in de kelder. De heren gaven mij een eerlijk advies met opties: ze legden me uit dat met de duurste optie de kelder 100% waterdicht was, maar dat zij dachten dat dit niet nodig was en dat de schade in mijn kelder eigenlijk wel meeviel. Ze hebben me dus geholpen niet een gestoord hoog bedrag te laten betalen. Heel fijn dat dit soort mensen nog bestaan. Verder ben ik erg tevreden over hoe vriendelijk en toegankelijk de mannen zijn.
Super goed geholpen en gemaakt!
Korte lijnen, goed geholpen en prima werk afgeleverd
Service met een hoofdletter!
Van begin tot het eind in één woord: fantastisch Een bedrijf om overal aan te bevelen!
Nieuwe kozijnen
Net personeel,,uitstekende service!
installatie zonnepanelen
Goed , snel en vriendelijk geholpen
Super service en gekwalificeerd personeel
Offerte op basis van wat echt noodzakelijk is en past voor onze woning en leefwijze. Eerlijk en deskundig advies. Gekwalificeerd en prettig personeel. Alles is in goed onderling overleg geïnstalleerd naar tevredenheid. Zeer gewaardeerd werd het telefoontje een week of drie later of alles naar wens was.
Zonnepanelen
Fantastisch, vakkundig en keurig bedrijf.
Kozijnen
Goed werk afgeleverd Vriendelijke mensen
Aftersales kan duidelijk beter
Alhoewel dit bedrijf een goede en scherpe deal aanbood is er op de after sales veel aan te merken. Vooraf is niet goed geïnventariseerd hoe de buiten kabel naar binnen door de kruipruimte zou moeten lopen en of deze toegankelijk was. Daardoor moesten de zonnepanelen kabel buitenom langs het huis gegraven worden. Het contact na de installatie verloopt erg moeizaam en traag. Op de app blijft constant een foutmelding staan waar maar geen oplossing voor komt. De schuld wordt bij ENPHASE gelegd. Maar daar heb ik als klant niks aan. Ook is er in de meterkast een kastje los geraakt bij een poging tot reparatie wat nog steeds niet hersteld is. De zonnepanelen zelf werken naar tevredenheid.
Mooi product maar....
Mooi product, kozijnen en dakkapel volgens verwachting. Maar communicatie is niet hun sterkste punt, niet compleet, niet op tijd. Veel zelf achteraan moeten bellen/mailen/appen. Niet professioneel! Tijdens/na montage zijn er enkele beschadigingen geconstateerd op kozijnen,deur, laminaatvloeren (beneden en boven) Reactie hierop was " nooit gezien" waarbij ik het gevoel kreeg dat ze het af schoven. Heren waren kundig maar erg ruw en uitgesproken in hun houding en mening. Niet prettig, voelde me niet altijd fijn met hun in de buurt. Uiteindelijk is het meeste wel opgelost met de projectleider.
Super
Goed bedrijf en heeft er goede kennis van en weten wat ze doen
Top service
Alles is top verlopen. Van advies krijgen, aanvragen offerte en ook de uitvoering van de werkzaamheden. Ik kan Green Power Isolatie zeker aanbevelen.
Snel en vakkundig
Reageren snel en zijn duidelijk in de uitleg
Prima verzorgd en de afspraak nagekomen.
Prima verzorgd en de afspraak nagekomen
Geweldig
Goed contact gehad , snel een afspraak , gekomen volgens afspraak en het personeel was ook super aardig en heeft alles zeer duidelijk uitgelegd. Ook wat ze gingen doen , en netjes gewerkt. Verder als er moeilijkheden waren om erbij te komen , werd er zonder meer een oplossing gezocht.
Kunstof kozijn
Ze hebben bij mij een kozijn geplaatst. Zeker een aanrader. Aardige jongens, snel en vakkundig. Ik geef ze een 10
Antwoord van Spitskozijn B.V.
Beste Alex, Dank voor deze review! Geniet van uw nieuwe kozijnen! Met vriendelijke groet, Team Spitskozijn
Echte vakmannen
Ik heb mijn kozijnen laten vervangen en ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe kozijnen . De heren hebben snel en goed gewerkt ook was er goeie communicatie. Ik adviseer iedereen die zijn kozijnen wilt vervangen om dit bij dit bedrijf te laten doen, je zult er geen spijt van krijgen.
Eerlijk advies
Het onderzoek was net als het advies helder. In mijn geval waren de percentages vochtgehalte verwaarloosbaar en maatregelen niet nodig. Een eerlijk advies. Harstikke bedankt.
Antwoord van Vochtwering Nederland B.V.
Beste Wilko, dank voor deze review en de koffie.
Goed geholpen
Omdat ik niet verder kon met de verbouwing voordat er geïnjecteerd was,kwam dit bedrijf op zaterdag om de klus te klaren. Dit was echt een geweldig gebaar omdat ze door ziekte en persoonlijke omstandigheden van t personeel met weinig mensen het werk moesten doen.Gisteren geweest en mijn muren lijken nu al droger te worden.Hoop dat dit doorzet,zodat ik dit hoofdstuk kan afsluiten.
Advies spouwmuur isolatie
Advies van bedrijf om spouwmuur nietde isoleren ivm met de zachte kalk steen. Goede uitleg en kundige vriendelijk medewerker!
Goed, snel, vriendelijk
Zoals de titel zegt, snelle reactie op de offerte aanvraag, snelle reactie nadat I, akkoord had gegeven en zo ook de reparatie uitgevoerd.
Antwoord van Vochtwering Nederland B.V.
Dank je wel Maarthen voor deze mooie review.
Schoorsteen renovatie en nokvorsten vervangen
De communicatie is prima, de medewerkers uiterst netjes en beleefd. De offerte was er snel en de afspraak voor de werkzaamheden was ook snel gepland. Ik zou dit bedrijf zeer zeker aanbevelen!
Zeggen op laatste moment de afspraak af
Zeggen op laatste moment de afspraak af omdat een monteur ziek is, tijdens dit telefoon gesprek luisteren ze niet en staan niet open voor het feit dat ik er vrij voor heb genomen en uur moet rijden. Er kan blijkbaar niemand anders een offerte maken, het ging nog niet om uitvoeren van de werkzaamheden!
Tevreden
Alle ramen en deuren van mijn huis zijn vervangen voor kunststof exemplaren en ik heb de samenwerking met Spitskozijn als zeer prettig ervaren. Bij het adviesgesprek bleek al dat ze precies weten waarover ze praten en daardoor had ik direct vertrouwen in een goede afloop. Alle mogelijkheden werden goed besproken en er werd actief meegedacht vanuit ervaring. Voor de vervanging van mijn kozijnen was een vergunning vereist en daarom waren extra documenten nodig. Ook dit was geen enkel probleem. Eind augustus werden de kozijnen/deuren geplaatst en ook het team wat dit kwam doen was erg prettig, veel ervaring en erg netjes gewerkt. Ook hebben ze veel aandacht besteed aan een nette afwerking aan de binnenzijde en het schoonmaken van de kozijnen na het plaatsen. Ik hoefde alleen de ramen nog maar te lappen! Ook is de service achteraf er goed, er wordt bijv. niet moeilijk gedaan over het nog een keer extra afstellen. Kortom erg tevreden!
Antwoord van Spitskozijn B.V.
Beste Lonneke, Wat een prachtige review, hartelijk dank voor uw uitgebreide en positieve woorden! We zijn ontzettend blij om te horen dat u zo tevreden bent met zowel het adviesgesprek als de plaatsing van de kozijnen en deuren. Het is voor ons erg belangrijk dat klanten zich vanaf het eerste moment op hun gemak voelen en vertrouwen hebben in een goed eindresultaat. We vinden het fijn dat u onze actieve aanpak en ervaring waardeert, zeker als het gaat om vergunningen en bijkomende documentatie. Ons team streeft er altijd naar om het proces zo soepel mogelijk te laten verlopen. Ook uw complimenten over de nette afwerking en de service achteraf doen ons goed. Daar doen we het voor! Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of ergens mee geholpen willen worden, dan staan wij uiteraard graag weer voor u klaar. Geniet van uw nieuwe kozijnen en deuren! Met vriendelijke groet, Team Spitskozijn
Strak en professioneel schilderwerk met een vriendelijke service!
Toon heeft ons geholpen met de verbouwing van onze slaapkamers voor de komst van ons eerste kindje. Hij is heel prettig in de omgang en denkt goed en enthousiast mee over het project. Hij heeft voor ons muren gesausd, kozijnen en deuren geschuurd en gelakt en ook wandpanelen aangebracht. We zijn zeer te spreken over het werk dat Toon heeft geleverd, en ook over zijn persoonlijke en vriendelijke service.
Redder in nood.
Ik had bij Remon voor veel geld bijna €2000,- waterontharder gekocht die achteraf te klein bleek te zijn en na 4 jaar deed het apparaat zijn werk niet meer en had ik langer dan een half jaar geen onthardwater meer. Remon probeerde het een en ander op te lossen maar konden niets meer doen en op gegeven moment werd de telefoon van de technische dienst niet meer opgenomen. Op goed geluk ben ik Eco match tegen gekomen en hebben mij geweldig geholpen. Ik kon de waardeloze waterontharder inruilen en kreeg een mooie korting en heb een slimme waterontharder bij hun aangeschaft. Ik ben ontzettend blij dat er toch fijne bedrijven zijn die waar leveren voor weinig geld en mensen op een geweldige wijze uit de nood helpen.
Goede zaak
Snelle levering, goed geplaatst ondanks de nodige obstakels alles aangepast en verholpen. Water beduidend zachter
Advies
Zeer tevreden over de kwaliteit en communicatieve vaardigheden van dit bedrijf!
Goede service, geriefelijke warmte!
Wij zijn erg te spreken over het bedrijf Warmer. Wij kregen snel een respons en bezoek van Jurien, die ook weer langs kwam om een paneel te laten zien. Wij hebben onze wensen een paar keer aangepast en iedere keer een aangepaste offerte gekregen, zonder enig probleem. Jurien was meerdere uren bezig om 4 panelen op te hangen en af te stemmen op onze wensen. De resultaat is erg fijn! De panelen zijn wenig opvallend (in woonkamer, boven de eettafel, in de badkamer en ook een in een studeerkamer), en geven echt een geweldige warmte als wij ze aanzetten. Mooi om de warmte steeds te kunnen doseren aan onze behoefte. We zijn erg tevreden en houden de thermostaat voor de stadsverwarming nu op 17 graden.
prima service, goede informatie en klantgericht
snel, goed en vriendelijk