Over welk project wil je beoordelingen lezen?
Lees ervaringen van consumenten die eerder gebruik maakten van Solvari
Top berdrijf
Super bedrijf Super gasten Super service
Spouwmuurisolatie
Vakkundig de spouwmuren geïsoleerd.
Antwoord van Mega verduurzaam - Mega Iso
Bedankt voor uw positieve woorden! We zijn blij dat u tevreden bent met onze vakkundige aanpak. Team Mega Iso staat altijd klaar voor topkwaliteit! 😊
SDO FAILLIET
SDO is al een tijdje failliet
Zeer goed en net vakwerk
Komt afspraken prima na. Uitstekend werk voor schappelijke prijs. Wij hebben onze laminaatvloer laten aanleggen en dat is vakkundig en keurig gedaan. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.
duidelijke taal
heb een paar jaar een ontharder van hun en het bevalt mij goed , laats periodiek onderhoud gehad , duidelijke uitleg enz . ben tevreden
Top service en installatie
De service en installatie was erg goed
isolatie kruipruimte
Prima geholpen. Zeer vakkundig uitgevoerd. Sympathiek personeel.
Zonnepanelen
Ze hebben inmiddels 7 zonnepanelen op mijn daken aangelegd en ik ben daar bijzonder tevreden over
Snoeien
Prima geholpen door fijne mensen die vakkundig hun werk hebben uitgevoerd.
Snel en schoon opgeleverd
Ik kon nog geen review terugvinden van dit bedrijf en besloot ze uit te nodigen. De eigenaar/ monteur wist me te overtuigen. Bij montage hebben ze snel en schoon werk afgeleverd. Alle afval meegenomen, kamer en trappenhuis gestofzuigd!
Tek power
Goede service, snelle communicatie en aardig personeel. Veel mogelijkheden beschikbaar (producten)
SUPER SLECHT
0.0 installatie garantie Ik heb erna meerdere keren gebeld en gemaild. Want de fase waarop de airco’s zijn krijgt steeds kortsluiting. Niemand heeft mij ooit terug gebeld om het probleem op te lossen. Van de verkoop adviseur krijg ik te horen dat hij daar niet meer werkt en ik maar moet mailen.
Antwoord van Huisvergroenen
Beste meneer Rushil, Spijtig om te horen. Onze monteur heeft ons verzekerd bij u langs te gaan en heeft ons meegenomen in het contact aan u. Volgens ons intern systeem is het probleem verholpen, zoniet horen wij graag van u. Dit kan via info@huisvergroenen.nl
nvt
nvt
Goede vakmensen
Snel en goed geplaatst en het werkt!
Niet doen
Ze vallen je aan op de review dus ik ga verder niet alle punten opnoemen
Antwoord van ECOtherma BV
Geachte meneer Bais, U laat afbeeldingen zien terwijl het nog niet afgewerkt was, en dat dit later is gebeurt had te maken met het feit dat U een deelfactuur niet wilde betalen, nadat we bij U zijn geweest en een draaideel eruit hebben geschroefd, kregen we later uw moeder aan de telefoon dat zij er voor zou zorgen dat het betaald ging worden, daarna is alles tot in de puntjes afgewerkt. We vinden het dan ook niet fair dat U uw tekortkomingen in deze bij ons neer hebt gelegd
Deskundig en meedenkend bedrijf
Een hele fijne samenwerking. Luisterend oor en oplossings gericht. Erg prettig personeel.
Nog geen eindoordeel
Men heeft gedaan wat overeen gekomen was. Kreeg een app bij het vochtopnemende apparaat. Maar daar snap ik geen hout van. Ook niet van de handleiding, die ik na een paar verzoeken, toegestuurd kreeg. Toen ik later, toen het kouder werd buiten, toch weer vocht aan de binnenkant van de dubbele beglazing had, de verkoper geappt. Die beloofde langs te komen. Hij is nooit langs geweest. Dat is dus slechte service, als je je afspraak niet nakomt. Moest na een half jaar, meen ik, bellen voor een afspraak voor controle. Dat moet nog gebeuren.
Perfect
Komt afspraken en bevalt
uitstekende en snelle renovatie van een kunststof raamkozijn, met dubbel HR++ glas
goed contact en goed overleg vóó de klus
Top en sm
Vriendelijk en snel
vakmensen
prima club. Alles is naar wens verlopen.
Prima en fijn contact
Inhoudelijk geen ervaring, maar contact m.b.t. de overeenkomst als prettig ervaren.
Zonnepanelen en laadpaal
Geweldige service en geweldige mensen. Vooral Leon ( installatie) denkt geweldig mee
verduurzaming
De broers Frijters van Installab te Bergen op Zoom hebben mij geweldig goed geholpen met verduurzaming van mijn appartementen in Roosendaal. Niet alleen is hun advies helder en het resultaat betaalbaar, maar de uitvoering verliep conform planning en met gevoel voor service richting mijn huurders en naar mij toe als opdrachtgever. In onze appartementen zijn een hybride warmtepomp met nieuwe CV ketel en een efficiënte ventilatie unit geplaatst. Installab / Kelo BV is een goed adres! mvg Jan Hinloopen
Warmtepomp
Prima bedrijf. Persoonlijke service en contact. Goed advies.
Prima kozijnen volledige achtergevel
Goede communicatie, fijne werklui komen afspraak na!
Zonnepanelen
Vriendelijk, behulpzaam
Fijn geholpen.
Mijn complimenten aan degene die bij ons thuis is geweest. Heel fijne medewerker. Legde alles uit en ruimde tijdens en na afloop alles super netjes op! Daar was ik echt heel blij mee. Als opbouwende feedback: toen ik voor de controle afspraak belde ging het wel wat moeizaam om deze afspraak te regelen. Daar zou dus misschien nog iets te behalen zijn. Verder helemaal prima!
Kozijnen
Alles naar wens
Keurig
Prima, hielden zich netjes aan de afspraak. Ook na een storing aan 1 van de luiken is meneer nog teruggekomen om het te repareren.